رفتن به محتوای اصلی
بازدید معاون رئیس قوه قضائیه از ایستگاه نوآوری شریف

بازدید معاون رئیس قوه قضائیه از ایستگاه نوآوری شریف

در هفته قوه قضائیه، روز چهارم تیر ماه سال ۱۴۰۱ جناب آقای دکتر بابایی معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور همراه با معاونین و روسای بخش های مختلف قوه قضائیه، میهمان ایستگاه نوآوری شریف بودند.

مجموعه تنظیم یار و شرکت عمید رایانه شریف در این بازدید با ارائه خدمات و معرفی محصولات خود پرداختند.

مدیران مجموعه تنظیم یار ضمن تشریح فعالیت های خود در مرکز نوآوری به پروژه همکاری با قوه قضائیه در خصوص هوشمندسازی روند استعلام و احراز هویت اشاره کردند. در این پروژه مجموعه تنظیم یار با استفاده از ظرفیت فنی و علمی خود به کمک قوه قضائیه ( به عنوان یک نهاد حکومتی ) آمده و در این مسیر با تکیه بر توان بخش خصوصی و ارتباط این دو بخش جامعه، نسبت به حل مشکلات مردم در خصوص روند اخذ استعلام و احراز هویت اقدام نموده است. با توجه به برنامه قوه قضائیه و سازمان ثبت اسناد کشور جهت تغییر در سیستم سنتی خود و حرکت به سوی هوشمند سازی روند ارائه خدمات علی الخصوص در بخش مالکیت فکری و معنوی، نیازمند استفاده از سیستم هوش مصنوعی و احراز هویت هوشمند می باشد که مجموعه تنظیم یار با اتکا به دانش جوانان نخبه خود و توان اجرایی در ایجاد بستر مناسب جهت هوشمند سازی خدمات آن سازمان ، اعلام آمادگی نمود.

در ادامه این بازدید، دکتر بابایی و هیئت همراه پای گفتگو با شرکت عمید رایانه شریف نشستند، در این مجموعه جوانان خلاق و نوآور فعال در حوزه برنامه نویسی و فناوری اطلاعات به تشریح ایده ها و طرح های خود پرداختند و برخی از تولیدات خود را به هیئت بازدید کنند معرفی نمودند.

باتوجه به نام گذاری و شعار سال ۱۴۰۱، حضور مداوم این قبیل مسئولان ارشد کشور در اکوسیستم ها و مراکز نوآوری همچون ایستگاه نوآوری شریف، می تواند نوید بخش افق های روشن پیش روی اکوسیستم های دانش بنیان و تحول عظیم صنعت کشور باشد.

برگشت به بالا