رفتن به محتوای اصلی
بازدید معاون محترم وزیر صنعت، معدن و تجارت از ایستگاه نوآوری شریف

بازدید معاون محترم وزیر صنعت، معدن و تجارت از ایستگاه نوآوری شریف

به گزارش روابط‌ عمومی ایستگاه نوآوری شریف، روز شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ جناب آقای دکتر رسولیان معاون محترم وزیر صنعت، معدن و تجارت و جمعی از مدیران آن وزارتخانه از ایستگاه نوآوری شریف بازدید به عمل آوردند.

این بازدید که با حضور رئیس پارک علم و فناوری شریف و معاون پژوهش و فناوری دانشگاه شریف انجام شد مورد استقبال و همراهی آقای مهندس سجاد روستا آزاد رئیس ایستگاه نوآوری شریف و آقای حسین شادمانی مدیر عامل موسسه هادی اندیشه توسعه فناور(هاتف) قرار گرفت.

طی این بازدید آقای مهندس روستاآزاد به معرفی ایستگاه نوآوری شریف پرداخته و گزارشی از شرایط گذشته تا به امروز ایستگاه و مسیر طی شده جهت حمایت و پیشرفت شرکت های دانش بنیان مستقر در ایستگاه ارائه نمودند.

جناب آقای دکتر رسولیان در این بازدید از محیط فراهم شده جهت پرورش فناوری های نو و شرکت های دانش بنیان ابراز رضایت نموده و به گفتگو با مدیران مجموعه های دانش بنیان مستقر در ایستگاه پیرامون چالش ها و نیازهای پیش روی این حوزه پرداختند.

از جمله شرکت هایی که مورد بازدید قرار گرفتند می توان به مجموعه آویا( فعال در حوزه هوافضا) و شرکت آیان تکنام( فعال در حوزه فینتک، بازی های الکترونیک و تولید محتوا) نام برد.

همچنین در ادامه این بازدید آقای مهندس دهبیدی پور رئیس پارک علم و فناوری شریف به معرفی ناحیه نوآوری شریف و شرکت های توسعه یافته از مرکز رشد دانشگاه شریف پرداختند.

برگشت به بالا