رفتن به محتوای اصلی
حضور رئیس پلیس راهور ناجا در ایستگاه نوآوری شریف

حضور رئیس پلیس راهور ناجا در ایستگاه نوآوری شریف

به گزارش روابط عمومی ایستگاه نوآوری شریف روز سه شنبه ۲۴/۰۳/۱۴۰۱ ، این مرکز نوآوری میزبان سردار هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا و هیئت همراه بود.
سردار هادیانفر جهت بازدید و آشنایی بیشتر با شرکت های دانش بنیان فعال در حوزه های مرتبط با فعالیت پلیس راهور در ایستگاه حضور یافته و با همراهی مسئولان پارک علم و فناوری شریف به بازدید از مجموعه و شرکت های حاضر پرداختند.
طی این بازدید که از شرکت آیان تکنام و شرکت آویا صورت پذیرفت ، مدیران هر یک از شرکت ها طرح ها و ایده های خود را جهت همکاری و تعامل بیشتر با پلیس راهور کشور را ارائه تشریح نمودند .
شرکت آیان تکنام که در حوزه پرداخت قبوض و تحلیل داده فعالیت موثر و گسترده ای دارد ، با ارائه ایده ها و گزارشی از فعالیت خود تا به امروز ، آمادگی خود را جهت ارائه خدمات نوین در حوزه تجمیع قبوض و پیش بینی ترافیک به پلیس راهور اعلام نمود .
همچنین مهندس ابراهیمی از شرکت آویا با تشریح توانمندی های این شرکت در حوزه پهپاد های شهری و خدماتی ، از جمله پهپاد های عمود پرواز ، تمایل و توانمندی خود را جهت همکاری با پلیس راهور اعلام داشته و در خصوص نیاز های پلیس راهنمایی و رانندگی با روسا و فرماندهان پلیس راهور به تبادل نظر و گفتگو پرداختند .
در خاتمه این بازدید ، رئیس پلیس راهور کشور تمایل پلیس را به ایجاد همکاری های بیشتر و استفاده ازظرفیت های علمی و فناورانه ناحیه نوآوری جهت بهبود کیفیت خدمات خود ابراز نمود و بستر سازی مناسب جهت برطرف نمودن نیاز های این حوزه با توان علمی داخلی کشور را در اولویت پلیس راهور برشمرد .

برگشت به بالا