رفتن به محتوای اصلی
حضور روسای پارک علم و فناوری در ایستگاه

حضور روسای پارک علم و فناوری در ایستگاه

مهندس مهدی عباسی رئیس پارک علم و فناوری البرز سه‌شنبه ۱ تیرماه به همراه علیرضا باباخوان مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری استان البرز و دکتر شاهین ظهوری نائب رئیس  هیات مدیره صندوق پژوهش و فناوری البرز و هیئت همراه از سبک معماری و فضاهای طراحی شده جهت استقرار شرکت‌ها بازدید نمودند.

در جریان این بازدید مهندس شمسایی معاون طرح و برنامه ایستگاه نیز با اشاره به فعالیت این مرکز نوآوری از سال ۱۳۹۷ به فعالیت‌های شاخص شرکت‌های مستقر فعال در حوزه‌های سلامت، تولید محتوا و رسانه، فناوری اطلاعات و ارتباطات و فناوری‌های سخت اشاره نمودند.

در ادامه مهندس عباسی افزودند: در حال حاضر در پارک علم و فناوری البرز بیش از ۱۰۰ شرکت دانش‌بنیان و هسته فناور مستقر هستند که بسیاری از آن‌ها می‌توانند در حوزه مدیریت شهری و توسعه فناوری‌های موردنیاز شهرداری نقش‌آفرین باشند.

موضوع اصلی این نشست در خصوص مدل‌های درآمدی و نحوه تعامل مراکز نوآوری با شرکت‌ها و مجموعه‌های مستقر بود که در این خصوص طرفین به تبادل نظر و انتقال تجربه پرداختند.

بازدید از شتابدهنده توانا و بهره‌مندی از توضیحات جناب آقای دکتر میرزایی (مدیر‌عامل شتابدهنده توانا) آخرین بخش بازدید بود که باتوجه به مطرح شدن مسائل و چالش‌های میان شتابدهنده‌ها و صندوق‌های سرمایه‌گذاری، مباحثه مفید و ارزشمندی صورت پذیرفت.

بازدید-از-شتابدهنده-توانا
بازدید-از-ایستگاه-نوآوری-شریف
بازدید-نائب-رئیس-صندوق-البرز
بازدید-از-ایستگاه
بازدی-آقای-عباسی-از-ایستگاه-نوآوری-شریف
برگشت به بالا