رفتن به محتوای اصلی
رونمایی از ضدعفونی کننده زیگ نوتر

رونمایی از ضدعفونی کننده زیگ نوتر

مراسم رو نمایی از محصول دانش بنیان شرکت راصد ( ضدعفونی کننده زیگ نوتر ) با حضور دکتر سهرابی مدیر عامل این مجموعه در محل آمفی تئاتر ایستگاه نوآوری شریف با حضور فعالان زیست بوم فناوری برگزار گردید.

دکتر سهرابی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید والا مقام هسته‌­ای کشور دکتر محسن فخری زاده با اشاره به چالش­‌های موجود ناشی از شیوع ویروس کرونا و اهمیت تولید محصولات دانش بنیان داخلی در راستای حفظ سلامت جامعه، به تشریح مراحل تولید این محصول پرداختند.
ایشان علاوه بر ماندگاری و کیفیت بالای محلول­‌های ضدعفونی کننده زیگ نوتر، قیمت مناسب و عدم بروز حساسیت­‌های پوستی را مهم­ترین مزیت­‌های رقابتی این محصول در قیاس با محصولات مشابه داخلی و خارجی بیان نمودند.

دکتر سهرابی مدیر شرکت دانش بنیان راصد با بیان اینکه محلول زیگنوتر دارای تاییدیه ویروس کشی از سرم سازی رازی و همچنین دارای تاییدیه سازمان غذا و دارو است، اضافه کرد: این محلول می‌تواند ۱۰ به توان ۴ ویروس را از بین ببرد. همچنین تا ۴ هفته ماندگاری خواهد داشت.

وی افزود: انتقال باکتری ها و ویروس ها به دلیل گسترش شبکه های حمل و نقل در سراسر جهان، بسیار سریع است. به همین دلیل، اقدامات موثر و کارآمد برای مهار شیوع عفونت های ویروسی بسیار مهم است. برای جلوگیری از عفونت های ویروسی، علاوه بر محصولات ضد باکتری، استفاده از محصولات ضد ویروسی لازم و ضروری است.

زیگ ­نوتر، یک محلول ضدعفونی کننده و از بین برنده ویروس­ ها و باکتری ­ها است که شما را در برابر میکروب ­های عفونت ­/ بیماری ­زا محافظت می کند.

ایشان با اشاره به اینکه محصول زیگنوتر حساسیت خانواده‌ها در ضدعفونی سطوح را کاهش می‌دهد، افزود: برای قطع زنجیره ویروس کرونا نیازمند ضدعفونی معابر عمومی از جمله مترو هستیم با این وجود ما از شهرداری‌ها درخواست می‌کنیم تا برای قطع زنجیره ویروس کرونا از محلول ضدعفونی کننده زیگ نوتر برای این امر استفاده کنند.

تصویر محصول ضدعفونی کننده زیگ نوتر
رونمایی از ضدعفونی کننده زیگ نوتر
برگشت به بالا