رفتن به محتوای اصلی
بازدید وزیر محترم علوم تحقیقات و فناوری و معاون محترم علمی و فناوری رئیس جمهور

بازدید وزیر محترم علوم تحقیقات و فناوری و معاون محترم علمی و فناوری رئیس جمهور

در اولین روزهای کاری سال جاری که توسط مقام معظم رهبری با عنوان (سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین) نامگذاری گردیده، ایستگاه نوآوری شریف پذیرای جناب آقای دکتر زلفی گل ( وزیر محترم علوم تحقیقات و فناوری) و جناب آقای دکتر ستاری (معاون محترم علمی و فناوری رئیس جمهور) بود.

همچنین جناب آقای دکتر جلیلی(رئیس محترم دانشگاه صنعتی شریف) نیز در این بازدید وزیر علوم و معاون رئیس جمهور را همراهی کردند.

طی این بازدید که از شرکت ها و مجموعه های دانش بنیان صورت گرفت از دستاوردهای چند مجموعه دانش بنیان بازدید شد و قابلیت ها و موانع پیش روی این اکوسیستم بیان گردید و نیز اهمیت ایجاد اکوسیستم های دانش بنیان در بطن شهرها مورد اشاره قرار گرفت که ایستگاه نوآوری شریف به عنوان بخشی از ناحیه نوآوری در قلب شهر تهران و پیرامون فضای آکادمیک و فعال دانشگاه صنعتی شریف نمونه موفق همزیستی شرکت ها و مجموعه های دانش بنیان با محیط شهری می باشد.

در ادامه این بازدید معاون محترم علمی و فناوری رئیس جمهور سال پیش رو را سالی خوب و پربار برای مجموعه های دانش بنیان توصیف نموده و عنوان داشت با توجه به شعار سال، فرصت استثنایی در اختیار این حوزه قرار گیرد.

همچنین جناب آقای دکتر زلفی گل وزیر محترم ملزم به اهمیت توسعه مجموعه های دانش بنیان در محیط های شهری اشاره کرد و از توسعه این اکوسیستم در پیرامون محیط های دانشگاهی حمایت نمود.

لازم به توضیح است در ادامه بازدید از شتابدهنده پرسیس ژن (فعال در حوزه سلامت) و شرکت امین فناور شریف

(شتابدهی در حوزه فناوری های پیشرفته) و موسسه تحقیقاتی و آموزشی نور (توان) بازدید شد.

برگشت به بالا