رفتن به محتوای اصلی
تجمع اعتراضی پرسنل ایستگاه نوآوری شریف در حمایت از مردم مظلوم غزه برگزار شد

تجمع اعتراضی پرسنل ایستگاه نوآوری شریف در حمایت از مردم مظلوم غزه برگزار شد

بمباران بیمارستان المعدانی، واکنش‌های شدیدی را به همراه داشته و جوامع بین‌المللی را خشمگین کرده است. مردم کشورهای مختلف جهان به کشته‌شدن زنان، کودکان و بیماران واکنش نشان داده‌اند. پرسنل ایستگاه نوآوری شریف نیز در اعتراض به بمباران بیمارستان المعدانی و در حمایت از مردم مظلوم غزه، روز شنبه ۲۹ مهرماه در محوطه این مرکز تجمع کردند.

پرسنل ایستگاه نوآوری شریف و مجموعه‌های مستقر در این مرکز، ضمن عرض تسلیت به مردم فلسطین و اظهار همدردی با آن‌ها، جنایات رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم کردند. گفتنی است، ایستگاه نوآوری شریف، در این خصوص بیانیه‌ای را منتشر کرده و پرسنل این مجموعه با امضای این بیانیه به حمایت از مردم فلسطین پرداختند. در متن این بیانیه آمده است:

«یا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ یَنْصُرْکُمْ وَ یُثَبِّتْ أَقْدامَکُمْ (آیه ۷ سوره محمد)

 

ضمن عرض تسلیت به ساحت مقدس امام عصر(ع) و مقام معظم رهبری، قطعنامه تجمع اعتراض‌آمیز بر علیه رژیم غاصب صهیونیستی و حمایت از ملت مظلوم فلسطین را قرائت می‌نماییم.

۱- ما کشتار وحشیانه کودکان و زنان و مجروحین مظلوم و بی گناه در بیمارستان المعدانی غزه را توسط رژیم غاصب صهیونیستی که با حمایت مستقیم آمریکا جنایتکار و سکوت نهادهای بین‌المللی و کشورهای اسلامی صورت گرفته، محکوم می‌نماییم.

۲- ما این خیزش شجاعانه ملت فلسطین و طوفان‌الاقصی را تایید و مثل گذشته تا پیروزی نهایی و استقرار دولت مردمی فلسطین در سرزمین‌های اشغالی، در کنار آن‌ها خواهیم ماند.

 

۳- به دولت‌های استکباری به سرکردگی آمریکا اعلام می‌کنیم سرمایه‌های ملت خود را برای استمرار بقای رژیم اشغال گر صهیونیستی صرف نکنند. ملت‌های مظلوم صبرشان لبریز شده و علیه دولت‌های ظالم قیام خواهند کرد و ما همیشه در کنار مظلومین جهان خواهیم ماند.

 

۴- رژیم صهیونیستی بداند با این جنایات فجیعانه و وحشیانه و ضد بشری خود، امحاء کامل خود را سرعت بخشیده و ما با حمایت همه جانبه از ملت فلسطین به سرعت نابودی کامل آن رژیم خواهیم افزود.»

این تجمع‌ اعتراضی که در محکومیت جنایات اسرائیل برگزار شده بود، با آرزوی آزادی فلسطین و صلح جهانی به پایان رسید.

برگشت به بالا