رفتن به محتوای اصلی

معرفی مجموعه

بنیاد ملّی نخبگان به عنوان نهادی حاکمیتی در حوزه سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی برای اجتماعات نخبگانی در جهت رشد و اعتلای نظام جمهوری اسلامی ایران فعالیت‌ می‌کند. یکی از وظایف بنیاد ملی نخبگان، توانمندسازی و مشارکت دانشجویان مستعد در هسته های نخبگانی می باشد. از این رو بنیاد با هدف تسهیل مسیر تحصیلی دانشجویان برترِ دوره‌های کارشناسی، کارشناسی‌ارشد و دکتری تخصصی در دانشگاه‌های کشور و به منظور ایجاد انگیزه برای حضور آنان در داخل کشور و ایجاد آرامش بیشتر ذهنی برای تحصیل و فعالیت‌های علمی آنان، تسهیلات «جایزه هسته های مسأله محور شهید احمدی روشن» را به تصویب رسانده است.
کار زیر نظر اساتید خبره و باتجربه، تشکیل تیم‌هایی منسجم از افراد مستعد، استفاده از دانش در حل مسائل جامعه، دریافت کمک هزینه، دریافت امتیاز در فعالیت‌های نخبگانی از مهمترین اهداف و مزایای این برنامه است.

تجربه فعالیت بین‌ رشته‌ای در هسته‌های نخبگانی و همکاری با دانشجویان مستعد از رشته‌ها و دانشگاه‌های مختلف، همکاری در مراحل اجرای پروژه‌ای واقعی که بر آمده از مسائل واقعی مبتلابه در صنایع و جامعه است، استفاده از راهنمایی‌های استاد طرح (حس شادی‌بخش یادگیری و پیشرفت …)، هم‌افزایی بین «دانشجو و استاد» و بین «صنعت و دانشگاه»، کسب مهارت‌های اجتماعی، افزایش خودباوری، مسئولیت‌پذیری و تحرک اجتماعی، ایجاد انگیزه برای ادامه کار، شروع کارهای مشابه یا راه‌اندازی و رونق بخشیدن به کسب و کاری مفید و همچنین افزایش اعتماد دستگاه‌های اجرایی، مراکز علمی و بخش خصوصی به برگزیدگان، از دیگر مزایای اصلی این طرح است.

اطلاعات تماس

آدرس وب سایت:

https://www.bmn.ir

آدرس پست الکترونیک:

https://mail.bmn.ir

شماره تماس:

۶۳۴۷۸۰۰۰

 

برگشت به بالا