رفتن به محتوای اصلی

خدمات کسب و کار ایستگاه نوآوری شریف

استقرار در مجموعه

ایستگاه نوآوری شریف با تامین زیرساخت‌های لازم و امکانات رفاهی، فضای کاری مناسبی را جهت استقرار شرکت‌های نوآوری فراهم آورده است.

1

خدمات مشاوره 

مشاوره‌های مالی، مالیاتی، کسب‌وکار، حقوقی و … از نیازهای مهم شرکت‌های دانش بنیان و تازه تاسیس می‌باشد. این امکان در ایستگاه نوآوری شریف فراهم شده است تا اکوسیستم شکل گرفته در ایستگاه نوآوری شریف نیز بخشی از سهم خود در امر تسهیل‌گری و کمک به فعالیت‌های فناورانه و دانش بنیان ادا کرده باشد.

مشاوره-مالی-و-حقوقی

امکانات اشتراکی

شرکت‌های مستقر در اکوسیستم ایستگاه نوآوری شریف، از شرکت‌های نوپا تا شرکت‌ها و مجموعه‌های بزرگ همگی نیاز به امکانات و تجهیزاتی دارند که تامین آن‌ها هزینه بالایی دربرخواهد داشت و در برخی موارد نیاز به فضای خاصی می‌باشد که تامین آن برای همه مجموعه‌ها مقدور نمی‌باشد.ایستگاه نوآوری شریف با تعامل و همکاری شرکت‌های این اکوسیستم، اقدام به اشتراک گذاری برخی از امکانات و تجهیزاتی که شرکت‌ها مایل به اشتراک گذاری هستند، نموده است.

اشتراکی

فرصت‌های شغلی

تامین نیروی کار متخصص و حرفه‌ای از دغدغه‌های شرکت‌های دانش بنیان می‌باشد که ایستگاه نوآوری شریف سعی نموده تا در این امر با همکاری مراکز آموزشی و شرکت‌های مستقر، نیروهای متخصص را وارد بازار کار این اکوسیستم نوآورانه نماید و نیاز شرکت‌ها را به نیروی حرفه‌ای را مرتفع سازد.

hr

فضای کارگاهی

kargah

خدمات رفاهی ایستگاه نوآوری شریف

کافه رستوران

کافه رستوران ایستگاه نوآوری شریف با مدیریت مستقل در فضای سرپوشیده و با منوی متنوع پذیرای تمامی اعضای اکوسیستم این مجموعه می‌باشد.کافه رستوران ایستگاه نوآوری شریف امکان رزرو سالن جهت برگزاری جلسات خصوصی را دارد.

3

پارکینگ

شرکت‌های مستقر در ایستگاه نوآوری شریف می‌توانند از پارکینگ اختصاصی با احتساب فضایی که دراختیار دارند استفاده نمایند.

5

آمفی تئاتر

ایستگاه نوآوری شریف به منظور برگزاری رویدادهای مختلف مانند:کنفرانس‌ها، همایش‌ها، کنگره‌ها، سمینارهای علمی،گردهمایی‌های رسمی و کارگاه‌های آموزشی سالن آمفی تئاتری با ظرفیت ۱۱۰ نفر را تبیین کرده؛ تا با برخورداری از امکانات منحصر بفرد و با استقرار سیستم های پیشرفته صوتی و تصویری و نورپردازی حرفه‌ای خدمات قابل توجهی را به متقاضیان ارائه دهد.

خدمات ایستگاه نوآوری شریف (سالن آمفی تئاتر)

زمین‌های ورزشی

ایستگاه نوآوری شریف جهت تامین فضایی مفرح و ایجاد امکان ورزش و حفظ سلامتی نیروهای فعال در اکوسیستم، زمین فوتبال چمن مصنوعی و زمین والیبال مجموعه را راه اندازی نموده است.

9

بانک و ATM

جهت رفاه حال فعالان اکوسیستم ایستگاه نوآوری شریف شعبه بانک و دستگاه ATM در این مجموعه استقرار یافته است.

atm

دسترسی به حمل و نقل عمومی

با توجه به موقعیت مکانی ایستگاه نوآوری شریف، مجاورت مترو دانشگاه شریف و ایستگاه اتوبوس، دسترسی بسیار آسانی برای فعالان این اکوسیستم فراهم آورده است. همچنین دسترسی به بزرگ‌راه‌های جناح، شیخ فضل الله نوری، یادگار امام و خیابان آزادی نیز مسیرهای متعددی را جهت رفت و آمد در مجموعه، تامین نموده است.

حمل و نقل

اتاق جلسات

2
برگشت به بالا