رفتن به محتوای اصلی
اولین گردهمایی هم افزایی و انتقال تجربه جمعی از شرکت‌های مطرح اکوسیستم نوآوری

اولین گردهمایی هم افزایی و انتقال تجربه جمعی از شرکت‌های مطرح اکوسیستم نوآوری

امروز چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ اولین گردهمایی هم افزایی و انتقال تجربه جمعی از شرکت‌های فناور در ایستگاه نوآوری شریف برگزار شد.

در این گردهمایی دوستانه ایستگاه نوآوری شریف میزبان جناب آقای شاهمرادی از دفتر توسعه زیرساخت معاونت علمی، آقای سرکندی دبیر شورای راهبردی کارخانه‌های نوآوری کشور، آقای ابراهیمی معاون پشتیبانی پارک فناوری شریف و جمعی از مدیران شرکت‌های فناور مطرح اکوسیستم بود.

آقای عامری معاون اجرایی ایستگاه نوآوری شریف ضمن خوش‌آمدگویی حضور مدعوین به معرفی مجموعه و مرور تاریخچه شکل گیری ایستگاه نوآوری شریف پرداخت. آقای شاهمرادی، فلسفه شکل گیری این گونه جلسات را توضیح داد و افزود: مجموعه‌ها و شرکت‌های خصوصی در تصمیم گیری و حرکت چابک‌ترهستند و زمان انتظار در ارگان‌های دولتی را ندارند، جهت رفع نیازها و پیشبرد سریع تر اهداف باید انجمن‌ها و تشکل‌هایی که بتواند با هم افزایی و به اشتراک گذاشتن توانایی مجموعه‌ها به این مهم دست پیداکنند، ایجاد گردد.

در ادامه مدیران شرکت‌ها به معرفی فعالیت خود پرداخته و تجربیات و نظرات خود را با یکدیگر به اشتراک گذاشتند.

درپایان آقای عامری در خصوص برنامه و رویکرد سال جدید ایستگاه نوآوری شریف اعلام کرد: شبکه سازی و گسترش روابط و تعاملات بین مجموعه‌های فناور مستقر در ایستگاه از اهداف سال ۱۴۰۳ و در وهله بعد شکل گیری شبکه ارتباطی کارخانه‌های نوآوری کشور می‌باشد.

برگشت به بالا