رفتن به محتوای اصلی
بازدید معاون وزیر بهداشت از شرکت‌های حوزه سلامت ایستگاه

بازدید معاون وزیر بهداشت از شرکت‌های حوزه سلامت ایستگاه

دکتر فرید نجفی معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضمن حضور در محل ایستگاه نوآوری شریف از شرکت‌های فناور و دانش بنیان حوزه سلامت بازدید نمودند.

در بازدید معاون  وزیر بهداشت که روز گذشته مورخ ۱۲ اردیبهشت ماه با همراهی دکتر منظم رئیس دفتر توسعه فناوری سلامت صورت گرفت ، مدیران شنابدهنده توانا ضمن معرفی این مجموعه به ارائه جامعی از فرآیند شتابدهی و فعالیت‌های در دست انجام این مجموعه پرداختند و همچنین به آزمایشگاه‌های کنترل کیفی این شتابدهنده اشاره کردند.

در ادامه این بازدید مدیرعامل شرکت نیواد فارمد سلامت تولید کننده واکسن‌های نوترکیب با اشاره به زمان طلایی تزریق واکسن آنفلونزا خواستار حمایت مسئولان از تولید انبوه این واکسن برای بهره‌‌مندی هموطنان شدند که در پایان با موافقت و همراهی دکتر نجفی و دکتر منظم همراه شد.

شرکت نیوادفارمد سلامت با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و تلاش دانشمندان جوان به عنوان شتاب دهنده زیست فناوری پزشکی کشور در سال ۱۳۹۵ آغاز به کار کرد. زمینه فعالیت این شتاب دهنده، زیست‌فناوری دارویی و پزشکی، محصولات مشتق از پلاسما، سرم‌های درمانی، واکسن‌های انسانی و دامی، داروهای گیاهی، دارو با منشاء طبیعی و طب نوساختی (سلول‌های بنیادی) است.

بازدید--معاون-فناوری-وزیر-بهداشت از مجموعه توان
بازدید معاون وزیر از شتابدهنده توانا
بازدید-معاون-فناوری-وزیر-بهداشت-از شتابدهنده توانا
بازدید معاون وزیر از ایستگاه نوآوری شریف
بازدید-معاون-فناوری-وزیر-بهداشت-از ایستگاه نوآوری شریف
بازدید-معاون-فناوری-وزیر-بهداشت از نیوان فارمد سلامت
بازدید معاون وزیر از نیوان فارمد سلامت
برگشت به بالا