رفتن به محتوای اصلی
بازدید معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم از ایستگاه نوآوری شریف

بازدید معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم از ایستگاه نوآوری شریف

دکتر غلامحسین رحیمی با همراهی مهندس دهبیدی پور، رئیس پارک علم و فناوری شریف و دکتر محمد رضا موحدی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی شریف روز شنبه مورخ هجدهم بهمن ماه ۹۹ ضمن حضور در ناحیه نوآوری شریف از محل ایستگاه نوآوری شریف نیز بازدید نمودند.

در جریان این بازدید مهندس روستاآزاد مدیر ایستگاه نوآوری شریف ضمن اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته طی دو سال گذشته در این مرکز نوآوری به پتانسیل‌ها و توانمندی‌های دو  مجموعه توان و تلویبیون در ایستگاه نوآوری شریف اشاره کردند.

طی این دیدار،مهندس آقائی و دکتر میرزائی مدیر عامل و مدیر تحقیق و توسعه شتابدهنده دارو و مکمل توانا به فرآورده‌های دارویی،آزمایشگاه‌های تحقیق و توسعه و فرمولاسیون دارویی و همچنین آزمایشگاه‌های کنترل کیفی این شتابدهنده اشاره کردند.

در ادامه معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم از مجموعه‌ی تلویبیون مستقر در این مرکز نوآوری بازدید به عمل آوردند.

این مجموعه در حال حاضر سیزده میلیون نصب فعال کاربر دارد و در رتبه پنجم الکسا قرار گرفته است.
همچنین آقای مهندس دهبیدی‌پور، رئیس پارک علم و فناوری شریف مزیت استقرار تلوبیون در ناحیه نوآوری شریف را این چنین عنوان کردند: تلوبیون یک مجموعه چابک است و باید از فناوری‌های روز دنیا در آن استفاده نمود که به دلیل حضور نخبگان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف، این امر در ناحیه نوآوری شریف محقق شده است.

بازدید معاون پژوهش 3
بازدید معاون پژوهش2
بازدید معاون پژوهش و فناوری1
بازدید معاون پژوهش1
بازدید معاون پژوهش و فناوری
بازدید معاون پژوهش
بازدید معاون پژوهش و فناوری
بازدید معاون پژوهش از ایستگاه نوآوری
خبر-بازدید معاون پژوهش فناوری2
برگشت به بالا